Zlata nagrada ADC*E za plakat Pohujšanje

Kampanja za uprizoritev SNG Drama Ljubljana, Cankarjevega doma in Mestnega gledališča ljubljanskega Pohujšanje v dolini šentflorjanski, zasnovana s kreativnim direktorjem agencije Pristop Aljošo Bagolo, je na festivalu Evropskega kluba umetniških direktorjev (Art Directors Club of Europe) – pravijo mu kar kreativna liga prvakov – kot edino delo iz celotne naše regije prejelo zlato nagrado v kategoriji zunanjega oglaševanja.

Evropski klub umetniških direktorjev je 10. novembra na Festivalu evropske kreativnosti v Barceloni sedemindvajsetič podelil nagrade ADC*E. Posebnost tekmovanja je v tem, da se za nagrade potegujejo le dela, ki so slavila na domačih oglaševalskih tekmovanjih. Pristopovo Pohujšanje (Scandal) je na Slovenskem oglaševalskem festivalu prejelo dve veliki nagradi – v skupinah celostnih komunikacijskih akcij ter tiskanih oglasov in plakatov –, poleg tega pa še zlato priznanje za ambientalno oglaševanje.

2014 © Slovensko narodno gledališče Drama Ljubljana Pravila in pogoji uporabe spletnega mesta   Politika varovanja osebnih podatkov